BOOM mensen! Dit pakt de media niet op hé

  1. Komt omdat al die gekkigheid vooral vanuit Amerika komt hè. Die lui die herkauwen gewoon wat in hun telegram groepen wordt gespamd.

  2. Ik heb al het gros van m’n leven fascinatie met de VS. ben uitwisselingsstudent geweest en zodoende jaar high school gedaan. Heb best veel kennissen daar en in het verleden overwogen te emigreren.

  3. Zou voor de afwisseling leuk zijn als het een keer een ander land is. Kan me niet eens schelen welk land, wat mij betreft Australië of Spanje of zo, maar dat zit er nooit in.

  4. Ik volg de Amerikaanse politiek, omdat het een historische een supersnelle implosie van een wereldmacht doormaakt. Is fascinerend hoe kut het daar gaat.

  5. Pas sinds Trump toch? En nu ook Rusland sinds Putin in Stalin-modus zit. Volgens mij eerder een obsessie met individuen die fascistisch zijn?

  6. Obsessie met fascisme is niks nieuws. In de jaren dertig liepen er in Amerika ook mensen te dwepen met nazisme en migreerden er hele gezinnen naar Duitsland om mee te vechten met de nazi's

  7. Naja hier is het dus precies onderdeel van. Biden is al bijna halverwege zijn termijn en er volgen dan ook mid-term elections in november. De republikeinen zetten alles op alles om dan het congres in de houdgreep te krijgen zodat de laatste twee jaar van Biden weinig meer voor elkaar komt. Dit is gewoon onderdeel van die campagne. Pure verzinsels maar denk je dat de Republikeinse partij het erg vindt dat dit verspreid wordt?

  8. "Snel! Download deze screenshot want het is veel betrouwbaarder dan wanneer je zelf deze stelling opnoemt! VLUG! Voordat het geblokkeerd wordt!!!1!1!!"

  9. Ok, maar de Republikeinen hebben geen enkele popular vote gewonnen in jaren. Trump is alleen maar door systeem van kiesmannen president geworden.

  10. Ik geloof niemand, alle bronnen zijn vals en propaganda - behalve willekeurige plaatjes op internet

  11. Iemand, ergens, verdient zooooveel geld aan de wappies ... hoe pak ik daar een stuk van mee?!

  12. Dat je die bullshit ook gelooft. 46 staten hebben hertelling gedaan en bevestigd dat Trump heeft gewonnen. Ik heb 1 vraag:

  13. Even los daarvan, je gaat me vertellen dat er 46 staten zijn die allemaal rood kleuren, zelfs staten waar republikeinen niet eens campaignen omdat ze weten dat ze nooit over de Democrats meerderheid heen kunnen?

  14. Wacht maar..... Binnenkort..... Jullie zien het wel...... Het kan ieder moment gebeuren....... Maar ik ga geen datum noemen want dan val ik door de mand als het opeens toch niet zo is

  15. Corona is niet zo gelopen als ze verwacht hadden oftewel ze hadden ongelijk. Nu zoeken ze iets anders om over te zeiken.

  16. Hoezo niet verlopen zoals verwacht. Ik he. Vandaag nog een dozijn vaccinatie slachtoffers dood zien neervallen

  17. wel grappig, dat ze zelfs na certificatie nog steeds gaan "recounten" en na dik 50 verloren rechtszaken, nog steeds aan het "procederen" zijn *rolls eyes*

  18. Eigenlijk moeten we soort van undercover wappie accounts maken op facebook en twitter en zelf nep artikelen maken en delen over shit zoals "DELEN MENSEN. hagedissen mensen nu echt gespot levende in IKEA! WORDT WAKKER. We steken eigen al jaren hun inboedel, maar dat verteld de media niet."

  19. Wij weten dat, wat nog meer want ik wil weten hoe jullie dit weten. Sommige mensen hebben zoveel geluk, nou toedeloe he.

  20. Het grappige is, mocht all die ongein over voter fraud op een of andere domme manier toch waar zijn en Trump heeft de verkiezingen toch gewonnen, dan mag hij dankzij term limits toch niet runnen in 2024.

  21. Ligt wellicht aan een AVG reden maar waarom zijn we steeds de username van deze bots aan het uitvegen? We kunnen toch beter een goede profiel op bouwen van deze bots en er bewijs voor verzamelen om aan Twitter te geven.

  22. As je het internet afgaat en de straat op gaat, is het gewoon moeilijk om een legitieme aanhanger van hem te vinden. Ik woon in een blauwe stronghold in Chicago, en heb nog steeds extreem veel moeite om iemand te vinden die ook maar iets positiefs over hem te zeggen heeft.

  23. Je commentkarma is negatief. Je post kan na controle door een moderator handmatig worden goedgekeurd. Hier wordt geen correspondentie over gedaan.

  24. De fraude was gigantisch en toch is er nog geen enkel bewijs dat staande houdt bij een rechtbank naar voren gebracht.

  25. We horen dit niet in de Nederlandse media omdat, als het al waar is, wij niet in de Verenigde Staten wonen en het ons precies niet zou moeten boeien wie er daar de clown van de maand is.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *