900pumpchump


900pumpchump

When laughter meets percussion

A glowing commendation for all to see

Shows the Silver Award... and that's it.

I'm in this with you.

Cake direct to face

Everything is better with a good hug







900pumpchump

When you follow your heart, love is the answer

Gives 700 Reddit Coins and a month of r/lounge access and ad-free browsing.

Thank you stranger. Shows the award.

For an especially amazing showing.

Shows the Silver Award... and that's it.

I'm in this with you.

When you come across a feel-good thing.










900pumpchump

Thank you stranger. Shows the award.

Shows the Silver Award... and that's it.

When you come across a feel-good thing.

When you follow your heart, love is the answer

A glowing commendation for all to see



900pumpchump

Shows the Silver Award... and that's it.

I needed this today

When you come across a feel-good thing.

Thank you stranger. Shows the award.








  1. Are we all gonna gloss over the untrimmed slayer cape? On a 45 def iron?

  2. And people STILL don’t believe in The Great Reset. Lol.

  3. I got a massive free pack from them, can confirm the riser, downlifters, impacts are all really good

  4. Kambosos vs. Haney was the first boxing match i’ve ever watched. Needless to say i’ll never watch again lol. MMA is miles above just in entertainment value alone

  5. Neither. I track it by the quality of my new material compared to my old material.

  6. This. Always keep those old tunes no matter how shitty

  7. Seeing Chris Barnett get that comeback win the other weekend knowing everything he went through before actually inspired the fuck out of me

  8. Bruh people really need to stop asking questions like this on here . IF YOU WANNA LEARN SIT DOWN AND WATCH YOUTUBE TUTORIALS, CONSUME YOURSELF WITH IT.

  9. One thing i will say about him is his cardio looked pretty fucking good. Dude just kept going and going and going

  10. Fuck car dealerships in general, they are going downhill fast. In the last 20 or so years that business has become extremely greedy.

  11. I kinda wish he would come out as gay. We would love him just the same and find his fights just as boring.

  12. Pretty sure he has a GF and a kid lol, definitely bi tho

  13. There is a growing antivax movement that (in my eyes) is a predictable outcome of a number of terrible choices: the CDC's use of convenient lies around masking, the politicization around which groups are allowed to gather in liberal cities (BLM: Yes! Churches: No!), historical use of vaccination programs for nonconsensual medical research or intelligence gathering, the use of employee vaccine mandates in ways that appears "demographically slanted", etc etc.

  14. I agree and i believe its justified mistrust. But then you have people like this idiot claiming a polio outbreak is due to people refusing a completely unrelated vaccine. I don’t think its a bipartisan issue either. People really need to put politics aside and realize both parties are 2 sides of the same coin. When we as a society can accomplish that i think we will progress a lot faster and healthier

  15. Vaccination rate for polio? Or for Covid? You’re leaving out info

  16. Oh, and then launches off of them when the garage door opens.

  17. My Ex had a fucking ROTTWEILER that would do this ALL THE TIME 😂😂 such a sweet pup but every damn time she was on my lap there was a paw on my balls, and every time she had to spring off of my lap to get up 😩

  18. Also if you are having trouble affording the vet, a lot of vets do “Kitten plans” and “Puppy Plans”. I paid 600$ and had an entire year of Shots/ Vet visits/ and it even covered Getting my Cat Fixed! It’s extremely worth it especially for a cat because after a certain point, unless something is wrong they really don’t need to go to the vet much

  19. I swear America is just loads of idiots cheating each other out of cash with ‘catchy’ slogans and bullshit products.

  20. So the first time you financed at the bank, and the second time you financed through the dealership?

  21. I got my car through my bank 7-8 years ago for 1.9% i’m surprised banks were still offering that until 2020 damn

  22. have you ever commented this "both sides" narrative on posts that are critical of democrats?

  23. I have lol, both parties have shown they clearly don’t give a fuck about their people, only their own interests. Idk why thats so hard for you to believe. Especially when it’s put in front of our eyes every day. I really do wish you the best tho! Have a good day!

  24. They are equal tho? 😂 how can you be this delusional? Trump had Jan 6. On top of many other media fumbles (making fun of disabled people for example), and biden straight up called half the country domestic terrorists lmao, did you not watch his last speech? That was supposed to bring people together? Do you think it’s just a coincidence that we have had two of the most polarizing presidents in history, BACK TO BACK?

  25. Either way this sub will melt down and i’m totally here for it 😂

  26. flashbacks to that Agapova parking lot vid there

  27. So true. 5 months ago I started a habit of a minimum of a hour a day every day before work and I have improved so much. And it's a great start to the day that I look forward to.

  28. Thats a good idea, i might have to start doing it before work too

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *